FAQ

Waarom is het intressant om een account en favorieten aan te maken ?

Het is superhandig een account aan te maken, al uw gegevens staan altijd direct ingevuld, je kan uw vorige bestellingen bekijken en direct terug bestellen etc.

Alsook heel handig als je uw favoriete producten toevoegt, dit zal u enorm vergemakkelijken bij uw volgende bestellingen.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet juist is?

We streven ernaar om enkel correcte bestellingen te overhandigen maar soms kan er iets klein mislopen.
We raden aan om ons dan onmiddellijk op de hoogte te brengen via het contactformulier of telefonisch (015/65.36.61)
Je mag een snelle oplossing verwachten.

Hoe lang moet ik wachten op mijn bestelling?

Wij doen steeds ons uiterste best om alles vlot te laten verlopen, gelieve rekening te houden met een wachttijd van ongeveer 30 minuten.
De wachttijden worden natuurlijk langer tijdens piekmomenten.
Deze zijn moeilijk te voorspellen maar dit zijn enige richtlijnen:
Winter: vrijdag, zaterdag en zondag van 17:00 tot 20:00
Zomer: vrijdag, zaterdag en zondag van 18:00 tot 21:00

Hoeveel moet ik betalen om laten te leveren?

Bij levering aan huis geldt geen minimum bestelbedrag.
Bestellingen onder de 15 euro, vaste leveringskost van 4 euro.

Gratis levering is vanaf 15 euro in zone 2220, 2221 en 2222

Buiten deze zone’s is de leveringskost altijd 10 euro!

Komt mijn levering alleen of wordt deze samen gevoegd met die van andere klanten?

Om de kwaliteit te garanderen van onze kraakverse frietjes worden er geen leveringen samengevoegd.
Wij rijden enkel uit met jouw persoonlijke bestelling.

Kan ik voor morgen al een bestelling plaatsen?

Om vergissingen uit te sluiten hebben we deze functie uitgeschakeld.
Je kan via onze website 24/24 bestellingen plaatsen alleen voor dezelfde dag, je kan zelf  dan ‘afhaling’ of ‘levering’ en ‘uur’ aanduiden.

Kan ik ook telefonisch een bestelling plaatsen?

Uit ervaring weten wij dat telefonische bestellingen sneller een foutje bevatten, dit door foutieve communicatie.
Daarom raden we aan om (indien mogelijk) vanaf heden enkel online te bestellen.

Alvast bedankt!

Ik wil mijn bestelling graag annuleren, hoe werkt dat?

Bij het online bestellen van eten is timing erg belangrijk!
Wanneer je meteen na het plaatsen van je bestelling contact opneemt met ons, dan is het misschien nog mogelijk deze bestelling te annuleren.
Indien deze bestelling al onderweg is, kan deze helaas niet meer geannuleerd worden.

Tot waar leveren jullie?

Wij leveren in de regio Heist-op-den-Berg, vooral postcodes 2220, 2221 en 2222 en dit van 16.30u tot 22.00u

Staat jouw postcode er niet bij ?
Sorry, dit heeft als hoofdreden dat we de kwaliteit van onze knapperige frietjes niet meer kunnen garanderen, anders hadden we zeer graag tot bij jou langsgekomen.

‘Gratis levering’ vanaf 15 euro in volgende regio’s:
2220, 2221 en 2222 (alle dagen van 16.30u tot 22.00u).
Voor leveringen onder de 15 euro is er een vaste kost van 4 euro.

Tot hoe laat voor sluitingstijd kan ik bestellen?

Het is mogelijk om 30 minuten voor sluitingstijd nog een bestelling te plaatsen voor diezelfde dag te leveren of afhalen.

show